Loppukierto menoillaan.. jossain kohtaa mulla oli sellainen olo, että oltais onnistuttu.. mutta se fiilis meni ohi.. ja odottelen taas rättipäiviä... Niistä kimpaantuneena mä päätin tänään, että tää 6 kiertoa keskenmenon jälkeen piisaa.. Mun taustalla.. kaikki lapsettomuudesta kärsityt vuodet... ja kasvava ikä.. tänä vuonna jo 33..  Harmittaa hirveesti, kun aikaa menee koko ajan.. Ja tuntuu, ettei sitä lasta tule koskaan... Ja tätä odottelua jatkettaessa ei varmaan tulisikaan.. Mutta soitin tänään siis kaikkeen tähän väsyneenä lääkäriin joka ohjasi meidät perhesuunnitteluun.. saimme sinne ajan 28.2 päivälle.. Hoitaja siellä sanoi, että pitäisi olla se vuosi yritystä ilman raskautta, mutta koska lääkäri meidät sinne on ohjannut niin ottaa meidät sinne. Selitin kyllä taustani ja meidän historian. Jännittää, että mitäs siellä... Varmasti ainakin otetaan taas ne hormonikokeet minusta ja ultraillaan paikat.. ja ovistestailua vissiin pitäisi..Kaiken järjen mukaan seuraavan oviksen pitäisi asettua juuri sille viikolle kun aika perjantaina on. Ja avokki lie pääsee kanssa tutkittavaksi.. 


Jännittää, mitä ne sanoo mun painosta.. ja tiedän, että tupakoinnista tulee noottia molemmille.. vaikka minä poltankin aika vähän, keskimäärin askin viikossa, niin sekin on liikaa.. ja tiedän sen. Ja paino.. mun bmi on edelleen 29 tienoilla, ylipainoa on se n.12 kiloa :( Tosin se lie lieventävä asianhaara, että olen laihtunut viimeisen reilun 3 vuoden aikana useita kymmeniä kiloja.. mutta siis jännittää... Sen toki näkee sitten..


Mutta että tätä tänne... ehkä päästään asioissa eteenpäin.. ja ehkä meillekin se pikkuinen vielä sitten joskus suodaan...