****angsti warning!!!!!****


Niiden piti soittaa mulle, kun neuvolalääkäri on sanonut sanasensa mun tilanteeseen: siihen, että ultrataanko. Kukaan ei soittanut kahteen päivään vaikka lupasivat. Soitin sitten itse aamulla. Sitten ne soitti takaisin kertoakseen, ettei neuvolalääkäri ole talossa enää tällä viikolla vaan vasta ensi viikolla. Lääkäri oli kirjoittanut ylös backup pläänini siitä, että memenne sitten varhaisultraan yksityiselle. Hoitaja käski mennä sinne, onhan se jo ensi maanantaina... 


Raivostuttava tilanne, mutta mikäs siinä, menenhän minä.


Vielä kun tuo avokkikin tajuaisi tän asian merkityksen! Sanoi, että ENS KERRALLA SITTEN ODOTETAAN SINNE 12 VIIKON ULTRAAN. Minä ilmoitin, että odottakoon keskenään, johon hän sanoi että sitten voin maksaa keskenäni. Minä siihen, että sitten voidaan olla tekemättä niitä muksuja keskenämme. 


MIKÄ HELVETTI noita miehiä - korjaan TUOTA miestä - vaivaa???


Mua kiukuttaa aivan suunnattomasti, että se kehtaa nostaa meteliä tälläisestä asiasta. HÄN voisi odottaa sinne 7 viikon päähän: no kivat sille. Mutta MISSÄ on se ymmärrys MUA kohtaan, että MINÄ tässä olen raskaana, MINUA tässä oksettaa ja koko keho on sekaisin ja sitten joudun pelkäämään joka vessareissua, joka vihlaisua, joka kipristystä ja puristusta ja miettiä, onko tässä mitään järkeä. Onko tää taas tuulimuna, jonka kanssa mun pitäs noin van elellä tyytyväisenä viikko - kuukausi kaupalla itseasisssa! Ja sitten joskus siellä nt- ultrassa saada selville, ettei olekaan mitään vauvaa?? 

Mun mahdollinen tuleva masentuminen on kuulemma pelottavampi ajatus kuin se, ettei siellä olekaan vauvaa. No vainiin!!! Ja MINÄ halaun selvittää ONKO siellä vauvaa siksi, että voin suunnitella elämääni eteenpäin. Voin alkaa joko suunnitella oppisopimustani tai sitten keikkatöitä omalta vanhalta alaltani. Ja sitten suunnitella tätä lapsia asiaa eteenpäin myös: jos nyt menee pieleen, niin sitten on se PeSu uudelleen edessä ja uusi aika Naikkarille ja sitäkautta asioille eteenpäin menoa.. Ja muutenkin: ei tartte miettiä joka käänteessä sitten sitä, että voinko ottaa sen saunakaljan tms. vaan joko voin, koska en ole raskaana tai en voi, koska olen. Simppeliä. Nyt en voi, mutta kuukausi kaupalla eläminen kuin olisi raskaana ja sitten saa kuulla ettei olekaan.... 

Mikä siinä on, ettei oikeasti voi ymmärtää tätä mun kannalta ollenkaan????? Mä en pysty mitenkään päin tätä asiaa katsomaan. Raha? Reilu 50 euroa on ihan se ja sama: jättää sitten ostamatta pari askia röökiä, se on siinä se. Tai jotain muuta yhtä turhauttavaa. Ärsytyskynnys on niiin matala tän asian suhteen. Perkele, jos tää ei tällä kertaa onnistu ja ehkä joskus uudelleen tulen raskaaksi, en kerro mitään kelleen, soitan sitten synnäriltä, että kumpi tuli! 

On todellinen MV päivä. MV= mies viha!